Thursday, February 25, 2010

... a TREIA motocicleta : DUCATI ss 350 (1994)




Am cumparat-o in Iunie 2007 din Turda. Am gasit anuntul pe net si cum DUCATI mi-au placut de cand eram mic si am vazut o revista cu motoare adusa din Italia, am inceput sa ma gandesc la ea. Era deosebita ,si DUCATI nu prea vazusem multe pe strada. Avand in vedere ca TOT TIMPUL mi-a placut sa am ce nu are toata lumea,a doua zi am plecat de la TM cu prietenul Jean pe o caldura mortala la Turda sa vedem DUCATI-ul. Cand am vazut-o prima data ,eram in dubii ,dar totul sa terminat dupa ce AM AUZIT-O !
I-am lasat omului avans ,intr-o saptamana am vandut DERBI-ul , prietena mea a scos si ea credit din banca pt. mine pe 10 ani (pt. ca avea carte de munca, eu eram student), si m-am facut DUCATIST !!!
Bineinteles ca nici pe asta nu am suportat sa o vad asa neingrijita ,asa ca am aranjat-o putin :


Aici e cam tot ce am CUSTOMizat la ea :

- vopsit cadrul + carene si rezervor
- tankpad Ducati CORSE carbon
- curat galeriile si vopsite
- etrierele curatate si vopsite
- capac monopost custom din fibra
- saua tapitata
- instalatia electrica revizuita
- carburatoarele curatate
- semnalizari sapte MICRO
- toba VIPER Micro-Oval

..... pt. mai multe POZE click AICI !


No comments:

Post a Comment