Thursday, February 25, 2010

... a DOUA motocicleta : DERBI senda SM50 (2001)




Am cumparat-o din Brasov in Iunie 2005 dupa ce am vandut RS-ul pt. ca nu am putut sa-l inscriu. Era intr-o stare groaznica dar nu mi-am permis altceva (am pe undeva o poza de cand am cumparat-o dar nu o gasesc). M-am distrat un pic cu ea ,am invatat un pic de mecanica si incet-incet am facut-o si pe ea DEOSEBITA.

Aici e cam tot ce am CUSTOMizat la ea :

- vopsit cadrul + bascula + palstice
- stikere : FastBIKE-magazine
- mansoane ghidon CEMOTO
- ghidon TOMASELLI
- aripa fata KTM smr450
- carburator Dell'Orto 21
- set motor 80cc TOP
- filtru aer sport
- instalatie electrica noua

..... pt. mai multe POZE click AICI !


1 comment:

  1. salut, ma poti ajuta si pe mine cu: carburatorul ei original si filtrul de aer. a mea merge infundat rau de tot, inainte mergea cu 90 acu daca trec de 60 e bine.

    ReplyDelete