Monday, December 13, 2010

... Snow - BMX :

... a venit iarna si cum sunt de principul " daca n-are GHIDON ,nu ma dau ! " ,anul asta m-am hotarat sa construiesc un Snow-Bike . :D
... am mostenit de la Lavi un BMX (thanks!!!) ,pe care l-am resuscitat ,o placa de la Gabi (thanks!!!) si am proiectat un sistem sa le combin ..... a rezultat un Snow-BMX (Kamikaze) !!!
... duminica asta l-am testat si chiar functioneaza :x ! ...asta e PRIMA IARNA de cand sunt motociclist cand imi doresc sa ningaaaaa :D ,asa ca LET IT SNOW !!!













4 comments:

  1. Deci geniala inventia. Poti sa faci niste poze la prinderi?

    ReplyDelete
  2. Scuze ,de-abia acum am vaz commentul :) ...lasa-mi un mail si iti trimit sau daca vrei ti-o vand pe asta pt ca anul asta nu cred ca o sa mai fiu aici sa ma dau cu ea .

    ReplyDelete
  3. Salut,AS VREA EU SA O CUMPAR. CARE E PRETUL?

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete